Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych przez okres 10 miesięcy tj. od 1 stycznia do 30 czerwca 2021 oraz od 1 września
do 31 grudnia 2021 roku. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od telefonicznego złożenia zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach całego zamówienia. Nie dopuszcza dzielenia w ramach poszczególnych kategorii.
Podstawą wyboru oferty będzie najkorzystniejsza/najtańsza oferta brutto.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Realizacja zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. z wyłączeniem miesięcy: lipiec, sierpień.
- Dostawy do Zamawiającego Wykonawca ma realizować własnym środkiem transportu, po zamówieniu ze strony Zamawiającego.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Oferent może złożyć tylko jedna ofertę – na całe zamówienie lub na wybrane części.
II. Wymagane Dokumenty
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty, który należy umieścić, jako pierwszą stronę oferty – załączony wzór (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego);
- Formularz cenowy z podziałem na kategorie – załączony wzór (załącznik nr 2
do Zapytania ofertowego);
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym cena dostawy na miejsce.
III. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Osobą wskazaną do kontaktu jest Dyrektor Szkoły, tel. 18 353 17 53.
IV. Miejsce, termin oraz sposoby składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w wybrany sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem na adres:
Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Dominikowicach,
Dominikowice 50, 38-303 Kobylanka,
Sekretariat
poniedziałek - piątek: 7:15 – 15:15,
do dnia 15 grudnia 2020 r., do godz. 11.00.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej nieprzejrzystej kopercie.
Na kopercie należy umieścić następujące informacje:
Nazwa i adres Wykonawcy/ pieczątka
|
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 15 grudnia 2020 r., o godz.12.00 w budynku Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Dominikowicach.
O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi pisemnie Oferentów w ciągu 7 dni od dnia otwarcia i rozstrzygnięcia postępowania.
V. Kryterium wyboru oferty
Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena brutto za daną część lub w przypadku ofert całościowych za całe zamówienie.
VI. Informacje dodatkowe
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
2.Formularze cenowe z podziałem na kategorie
1. artykuły spożywcze
2. wyroby garmażeryjne
3. drób, ryby, mrożonki
4. mięso i wędliny
5. warzywa i owoce
3. Wzór umowy
Powyższe zaproszenie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej będzie Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Dominikowicach. Adres do korespondencji: Dominikowice 50, 38-303 Kobylanka, tel. 18 353 17 53
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.),
- rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126)
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).
3. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych.
5. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
- prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.
7. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8. Inspektorem Ochrony Danych w Szkole jest Leszek Proszowski (pracownik firmy NOWATOR), kontakt: 32 331 48 08, 503 118 282.