Deklaracja dostępności
Strona internetowa Szkoły Podstawowej w Dominikowicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami Ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z dnia 4 kwietnia 2019 r. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www. dominikowice.pl.
- Data publikacji strony internetowej: 2013-10-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-01-04
Status pod względem zgodności z ustawą:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne:
- znaleźć można linki prowadzące do dokumentów do pobrania, które nie zawierają informacji o ich formacie oraz rozmiarze.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-03-14
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-03-14
- Deklarację sporządzono na podstawie samooceny
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dyrektor Szkoły – Małgorzata Krzemińska
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 18 353 17 53
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Kuratorium Oświaty w Krakowie
- Adres: ul. Szlak 73, 31-153 Kraków
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 12 448 11 10
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Szkoła nie posiada podjazdu do wejścia głównego szkoły, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych.
- Budynek nie posiada wind dostosowanych na potrzeby osób niepełnosprawnych.
- Wejście dla osób niepełnosprawnych znajduje się od strony sali sportowej szkoły, ale niepełnosprawni mogą poruszać się tylko w sektorze sportowym.