Smaller Default Larger

Zapytanie ofertowe — dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2023 roku

Poniższe zapytanie ofertowe dotyczy dostawy artykułów żywnościowych w 2023 roku do stołówki szkolnej działającej przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Dominikowicach.

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych przez okres 10 miesięcy tj. od 1 stycznia do 30 czerwca 2023 oraz od 1 września do 31 grudnia 2023 roku. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od telefonicznego złożenia zamówienia.

1. Podstawą wyboru oferty będzie najkorzystniejsza / najtańsza oferta brutto.

2. Realizacja zamówienia: od 1.01.2023 r. do 31.12.2023 r. z wyłączeniem miesięcy: lipiec, sierpień.

3. Dostawy do Zamawiającego Wykonawca ma realizować własnym środkiem transportu, po zamówieniu ze strony Zamawiającego.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty, który należy umieścić, jako pierwszą stronę oferty — załączony wzór (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).

2. Formularz cenowy — załączony wzór (załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).

Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą — z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym cena dostawy na miejsce.

 

MIEJSCE, TERMIN ORAZ SPOSOBY SKŁADANIA OFERT

Ofertę cenową należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć osobiście w sekretariacie szkoły w godzinach od 8:00 do 14:00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe — dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na 2023 rok” do dnia 12 grudnia 2022 r. do godz. 11.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi pisemnie Oferentów w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania, przesyłając informacje na adres korespondencyjny lub poczty elektronicznej.

 

INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia — tel. 18 353 17 53.

2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4. Do prowadzonego postępowa nianie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.

5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej będzie Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Dominikowicach. Adres do korespondencji: Dominikowice 50, 38-303 Kobylanka, tel. 18 353 17 53.

2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu.

3. Inspektor Ochrony Danych w Szkole — kontakt: 32 331 48 08, 503 118 282.

 

ZAŁĄCZNIKI

1. Załącznik 1 — Formularz oferty

2. Załącznik 2 — Artykuły spożywcze — formularz cenowy

3. Załącznik 2 — Drób, ryby, mrożonki — formularz cenowy

4. Załącznik 2 — Mięso i wędliny — formularz cenowy

5. Załącznik 2 — Warzywa i owoce — formularz cenowy

6. Załącznik 2 — Wyroby garmażeryjne — formularz cenowy